top of page

קצת רקע

בחוגי סיירות של קק"ל אנו רואים חשיבות ממדרגה ראשונה להתייחסות אקטיבית בכל הנוגע למשבר האקלים למען עתיד הילדים והנוער. כחלק מפעילות זו אנו מוציאים מצעד אליו יגיעו מדריכינו וחניכינו מכל אזור צפון: המצעד פתוח לכלל הציבור ונשמח למשתתפים ממגוון תנועות וארגוני הנוער הפועלים באזור שיגיעו הן כדי לצעוד ולהביע תמיכה במאבק והן כדי לקחת חלק אקטיבי בארגון ותפעול האירוע.

מטרות

  • העלאת מודעות הציבור לנושא משבר האקלים

  • העלאת המודעות אצל מקבלי ההחלטות לכך שישנה תמיכה ציבורית בפתרון משבר האקלים גם בפריפריה

  • ממשלת ישראל תכריז על מצב חירום אקלימי-אקולוגי עד פברואר 2022 

תכנית

לעבר פארק לילי שרון יצעדו שתי תהלוכות. האחת מהעיר העתיקה בעכו ואחת מבוסתן הגליל.

שתיהן יתחילו בשעה 09:00 של בוקר יום שישי ה-29.10 ומתוכננות להגיע לפארק בשעה 11:00, שם נקיים הפנניג אקלים וסביבה  עם הפעלות לילדים ולנוער ועם הרצאות למתעניינים עד השעה 13:00.

למצעדים מוזמן הציבור הרחב ויופעלו הסעות להבאת חניכים מארגונים ותנועות נוער מכל רחבי הצפון. 

  • המצעד בעכו לא בא כדי להתחרות בצעדה המרכזית בתל אביב אלא על מנת להגיע לקהלים נוספים שאין להם גישה לצעדה המרכזית

מסר מרכזי

ועידת האקלים העולמית בגלזגו תתחיל בנובמבר ואנחנו חייבים לפעול יחד כדי להשפיע על ממשלת ישראל להכריז על מצב חירום אקלימי אקולוגי! פתרון משבר האקלים הכרחי להמשך קיומו של המין האנושי ולאיכות חייהם של הדורות הבאים.

משנים את מדיניות הדלקים הפוסיליים, סוגרים תעשיות מזהמות, משנים את מדיניות המזון, החקלאות והמזון מן החי, מפסיקים את מדיניות הפוגעת בשטחים הפתוחים ובטבע - זה הזמן שלנו לפעול - כי כדי לשנות את השיטה חייבים את כולנו!!!

סיסמאות

הכריזו, מצב חירום אקלימי! משבר האקלים כבר כאן! הזמן לפעול הוא עכשיו! אנחנו במצב חירום אקלימי אקולוגי! בנט- הכרז מצב חירום! משבר האקלים=איום קיומי! משבר האקלים=איום ביטחוני! חלון ההזדמנויות הולך ונסגר, חייבים לפעול עכשיו! אל תשרפו לנו את העתיד!

?מתי המצעד

9:00am 29/10/2021

?איפה המצעד

תצפית המגדלור, עכו.

:רוצים להשתתף? הירשמו עכשיו

bottom of page